PLAYBOYLAR VE SIRTLANLARI ALT ET BÖLÜM # 1

 Merhabalar aşna ve vişnelerim,

Google'a yada arama motorlarına her hangi bir siteye girip aşk nedir diye arama yaptığınızda size kısaca , bir kimseye yada kişiye karşı duyulan aşırı sevgi ve bağlılık duygusu olarak açıklanmış olarak  görürsünüz. 

Sevgili okuyucularım  ve  değerli antikorlu keklerim ah benim bağrı yanık üzümlü keklerim bilmem sizce de böyle mi ? 

 6 yıldır blogger yazarlığı yapan bir kadın olarak tüm başarısız date ve flörtleri  buraya toparlasaydım sanırım Guinness rekorlar kitabının sayfalarının rekorunu kırardı.

Erkekler hayvani iç güdüleri ile hareket ederler  , tehdit görmeyi sevmezler. 

Eğer işin içine farklı bir erkek dahil oluyorsa avlanma iç güdüsü ile onları tehdit olarak algılarlar ve oyuna dahil olmak isterler. 

 Buna örnek verirsek korkusuzca anlatmak istiyorum ki , o kadar çok farkı insanlarla tanıştım ki  sizlere ufaktan hatta çıtırdan özet geçelim.

Mesela evli olduğunu bilmediğim ve kendini 25 yaşında tanıtan ama aslında 30 yaşında ki bir adamdan tutun 46 raporuna sahip olan ama kendi hayali şirketinin sahibi olan bir adam.. Nefes alın bir de gerçek aşkı buldum diye söylenen bir anda ortadan kaybolan adamın , aslında  eşiyle  evliliklerin de problem  yaşayan çiftlerin çıkmış olduğu  , Seda Sayan  eşliğinde kaoslu bir programda televizyonda  görmem ve  evli olduğunu öğrenmemi es bile geçiyorum. 

Hatta inanır mısınız bilmem ama  bu sanırım en çok komiği , arkadaşının arabası ve dükkanını kendisi kendisinin olduğuna inanmış ve artık bu yalanı gerçek sanmaya başlamış.  Galatasaray'da eski futbolcuydum diye kendisini tanıtıp ama aslında ,  jokey olması kadar komik bir şeyle karşılaşmamıştım ve baya baya  böyle yılın en iyi götü adayının ilk 5 sırasına  giren arkadaşımızdı. 

Komik ve baya zorlu çalkalantılı date serimizi es geçelim artık demek isterdim ama inanın gerçekten yeni başlıyoruz , şu an bu yazıyı yazarken bu yazıyı okuyacak olan en yakın arkadaşımın kahkaha dolu  sesini ve bunu biliyorum , aaa hatırladım ayy evet bunu da bunu da hatırladım dediğini  kesinlikle eminim.

Hepimizin hayatında bu tarz başarısız date ve garip buluşmalar olduğuna eminim tabi benimkilerin üstüne kimse şöyle güzelce bir  su dökemese de ufaktan asıl olaya başlamak istiyorum. 

Mükemmeli arama fikrine aşırı şekil de takılıp  , bu tarz hatalı insanlarla tanışıp  istemsizce çok odaklanıyor olabilir miyiz ? 

 Bence bizde kendimizi onlara odaklanmaktan dolayı  biraz yanlış tanıtabiliyor olamaz mıyız ? 

Kadınların aradığı o harika yunan tanrısı  Ares'i yada o erkeklerin aradığı harika kadın tabiri Artemis'i acaba biz biraz gözümüzde büyütüp yanlış tercihlere yöneliyor olabilir miyiz? 

Buda bizleri çapkın yada flörtöz hatta hilebaz  ve yalancı Zeus'lara yada Afrodit'lere karşılaştırmış olamaz mı ? 

Unutmayın  ki çekim yasası bir teori değil bir gerçektir :) 

 Bu serimiz de tanışacağınız insanlara kendimizi nasıl daha iyi asıl gerçek sizi tanıtmanız gerektiğini anlatacağım. 

Date ve ikili ilişkiler arasında oyun oynamayı bilmeniz gerektiğinden bahsetmek istiyorum , fakat bu oyunu oynarken yalansız cesur ve silahlarınızın yalanlarınız , hileleriniz değil  cümlelerinizin olması gerektiğini hatırlatmak isterim.

90 gün kuralları şartlar vs vs gibi kuralsız açık ve net ama daha iyi  ve sağlam  adım atarak gitmeniz gerektiğini de unutmayalım. 

Taktiksiz ve hilesiz.. 

Önce kendimizle bir şöyle yüzleşelim daha sonra hayatınıza alacak kişi çözmeye ve tanımaya başlayabilirsiniz. 

Unutmayın kendinizi tanıtın demiyorum onu tanıyın şartlar size uyarsa kendinizi tanıtın . 

Sorun bakalım uzun vadeli planları nelermiş ?

Kısa vadeli planlar mı yaparmış yoksa uzun vadeli mi ? 

Kendinize saygınız ve şartlarınız olsun mesela , 

Oyun oynamasını öğrenin oyunun  kurallarını siz belirleyin. 

Erkeklerin tek derdi sadece yeni bir skor yaratmaktır , bazı erkekler bunu Valhalla'ya giden altın yol olarak görür. 

Odin'in altın bahçesin de   altınlarla dans etmek gibi sarhoş ve zevkli gelir.

Sırtlan sürüsünü ya köpek eder gezdirirsiniz ya da sizi yenmelerine izin verirsiniz.

Yüksek egoları ve şefkat eksikliği ile meşhur erkeklerdir bunlar. 

Fiziksel yakınlıklarıyla övünür tatmin olma egosu ile yatakta kendilerini Zeus zannederler. 

Sizleri de kurbanı Hera olmanızı bekler.

Ben  bu tanıma koca bir hastalık diyorum bu tarz adamlara yakalandıysanız , domuz gribine hastalığına yakalanmışsınızdır tebrikler. 

 Odaklan sen onu avla. 

Zekasıyla dalga geçmeyi öğren , sen ceylan gibi avlanma onu avla. 

Klişe numaralara ve bayat taktiklerine bir son vermesini söyle.

DERS 1 

Erkekler çok makyajlı kızlardan hoşlanmazlar , sadelikten ve zarif güzellikten etkilenirler iç güzelliğe inanırlar bu arada iç güzellik demişken de gerçekten iç güzellik  konusunda uyarmak isterim ,iç güzellik derken gerçekten de içinizde ki  iç çamaşırınızla ilgilendiklerinden bahsetmek isterim. 

Seksi kadınlardan hoşlanırlar ama çok sergileyenlerden de haz duymazlar merak etme ve avcı duyguları çoğunlukla  onları harekete geçirir , minik ufak ama iddalı  dekoltelerden bahsediyorum.. 

Önce yemi atmalı sonra da gelmesini beklemelisiniz. 

Bırakın koşsunlar  koşmayı ve avlanmayı severler. 

Sizi avladıklarını zannetmesinler aksine izin verdiğinizi sansınlar , oynamaya sürekli devam edin. 

Her erkek taktik nedir taktik  yapmayı sevmem dürüst olalım der , bilmelisiniz ki asıl böyle diyenden korkmalısınız.

Oyunun hası hilesi bu düzenbaz adamlardadır. 

Her dediklerine inanmayın yada  her söylediğine , her istediğine evet demeyin size iltifat etmek zorundalar sizi ego olarak tatmin etmek zorundalar zaten ,  amaçları bu kimse takıldığı kadına yada yatmak istediği kadına kötü söz söylemez bunun farkına varın yeterli.  

Ne diyecek harika zeki bir kadınsın yerine ya sen ne kadar salak bir kadınsın mı diyecek ? 

Bu yüzden bana iltifat ediyor ahh çok güzel tam istediğim bir adam triplerine girmeyin. 

Süslü cümlelere ve bayat klişe romantik taktiklere kanmamalı ve istikrarlı devam etmelisiniz. 

Kurbanınızı seçerken iyi araştırmalı ve hakkında ki bazı şeyleri önceden bilmelisiniz. 

En büyük bilgiyi sosyal medya hesapları verir. 

Takip ettikleri kızlar , klasik havalı yaşantısı bir kaç arkadaşı... 

Gece hayatını mı seviyor yoksa sessiz bir tip mi ? 

Şeytanla dans etmenin kolay olduğundan bahsetmek istiyorum sadece peki bunları yapmazsak ne mi olur ? 

Yukarda örnek verdiklerim date hataları ile yollarınıza devam edersiniz. 

Bu işte 2 kural vardır ya avcı olursun yada avlayan avlanan değil de avcı olmayı öğrenmenin vakti geldi de geçiyor bile. 

Oyun basit etkili ve sonuç odaklı sakın amacınızdan ve yolunuzdan şaşmayın. 

Duygularınızı her yerde belli etmeyin , sinirlenecek yorulacak ve hatta bıkacaksınız da  pes etmeyin. 

Oyunun tek bir kazananı varsa buda siz olmalısınız. 

Kalbinize girmelerine ve sizi kırmalarına izin vermeyin.

Hadi göreyim sizi ..



 




 



Yorumlar

Popüler Yayınlar