ERKEĞİ ANLAMA KLAVUZU SIRTLANLARI ALT ET BÖLÜM #2

 21 yüzyılın ardından kalabalık olan parıltılı ,  büyük  o gece hayatıyla meşhur olan İstanbul dan sevgilerle..

Gecesiyle büyüleyen ve ne olduğunu bile anlamadan  ,  sizi büyüleyen şehir ile tanışmayanlar için eğer bir söz söylemek isteseydim inanınki  bu şehir de elinizi verseniz inanın götünüzü de kaptırırsınız. 

Bardan içeri giriverdiniz bir kadeh belki şarap içtiniz , ve şak onu gördünüz hayatınızın aşkını mı gördünüz ?

Yoksa belanızı mı ?

Griptir o grip , belanızı görmüşsünüzdür. 

Doğuştan çapkınlar , romantik hayalperestler , hatta ve hatta ahlak bekçileri bazen ana kuzuları  hatta ve hatta kimi zaman  çaylaklar , sapıklar , godoman olanlar  ve popüler sırtlan tayfası olanlar. 


ERKEKLER NE İSTER ?

Kişiliklerine göre ve oldukları kalıplarına göre değişebilmekteler , ama hepsini bir kümeye bir sınıfa koysaydık en iyi verilecek cevap  avcı ruhlu oldukları avlanmayı sevdikleri neredeyse koşmak için yaratılmış bir aslanlar diye tarif edebiliriz. 

Ülkenin yada her hangi bir şehrin neresine giderseniz gidin nerede araştırma yaparsanız yapın hep aynı cevabı bulacaksınız.    '' AVCI RUHLU SIRTLANLAR  ''

Kolay olan hiç bir şeyi sevmezler işlerine gelince ahlak bekçileri kesilirken işlerine gelince harika bir am düşkünü kesilirler karşısında ki  partnerine göre oynamayı severler. 

Oyun başlatıcılardır , cazibelerine neredeyse karşı koymak imkansızdır , sizi öyle bir etkileri altına  alırlar ki ben onunla oynamalıyım  derken ,  aslında siz onların oyunlarının içinde olduğunuzu avlandığınızı daha yeni anlamış olursunuz. 

Neyim ben ağlak bir ceylan mı ne bu avlanma böyle derseniz ? 

Buraya yazmakla başlarsak işin içinden çıkamayız inanın.. 

Dedim ya kolay olan hiç bir şeyi sevmezler , severim diyene inanmayın severim diyen ertesi gün o telefonu açmıyordur.

Sadece huzur istiyorum diyen bir sırtlanın aslında demek istediği şudur ki  seni rahatça sikebilmek istiyorum sorunsuz.  Lütfen ama sende şimdi beni diğerleri gibi yorma demesi anlamına gelir. 

Bu tıpkı ben iç güzelliğe inanıyorum  , diyen bir sırtlanın aslında iç güzellikten kastı iç çamaşırlarınız ve silahlarınız olmasıdır.

En küçük örneklerle sıralamak istersek romantik hayalperestler , kendileri ilişkilerini hayal dünyalarında şekillendirenlerdir , romantizmi yakalamaya çalışırlar ve hormonları daha çok duygusal olarak hareket eder ve  iyi yanlarının olduğu gibi aslında eksileri de kimi zaman ağlak bir yapıları olmasıdır.. 

Bir diğer türlerimiz de star ışığı taşıyan o harika çekici popüler beylerimizden bahsedelim şık giyimleri ardına ağızlarının iyi laf yapmasından bahsetmek istiyorum ,  cümleleriyle etkiledikleri yetmezmiş gibi tarzlarıyla da şıkır şıkır avuçlarının altına alır. Tam olarak ertesi gün aradığınızda aradığınız kişiye ulaşılamıyor cümlesini duyduğunuz tiplerdir. Ve ne hikmetse hep bir aşk acısı çekmiş aşktan uzaklaşmış yada yemin etmiş triplerine giren beylerdir. 

Aman Allah'ım  ne hikmetse biz kadınlar da buna bayılırız ay acı çekmiş ay çok masum ya aslında böyle değil bana aşık olmaktan korkuyor kıyamam ama  dediğiniz tipler bunlar. 

Bir sırtlan için bir kadını yatağa atmanın en kolay yolu senin için sana acı veren bir şeyi sır olarak vermek. 

Duygusal olarak ona yakın olduğunuzu düşünmenizi isterler, güven verdiğini düşünmenizi isterler artık bu numaraları yemeseniz mi ?

Bir diğer türümüz de çaylaklar vardır acemi olan tatlı olan ama her şeyi eline yüzüne bulaştıranlardır. 

Merak ve araştırma duygusu ile dolup taşan bir erkeklerdir. Zekaya ve birde güzel kalçalara hayranlıkları ile ünlüdür. 

Dikkatlerini çekmek biraz zor olabilir ama zoru oynamayı sevenler kulübüdür. Saf gözükmeyi severler ama oldukça zekilerdir , genel olarak aptal ayağına yatarlar. 

Savaşçı değil barışçıllardır. Kolay kırılabilirler ama sizi incitmek istediğin de de sırtlana dönüşürler. 

Söylenebilecek neredeyse birden fazla cümle ve kelime var ama çok da detaya inmek istemiyorum. 

Erkek her kadını etkilemek ister , kadında bir o kadar etkilenmek ve etkilemek ister. 

Erkekler hakkında söylenecek çok şey var hep kötü yanlarını konuşuyoruz , birazda  iyi yanlarını konuşalım. Ama konumuz erkeklerin ne kadar iyi olduğu değil sınıfsal ayrımlar da kim oldukları ve ne istedikleri. Ve üzgünüm kızlar her erkek sexs ister. 

Yoksa burada ne kadar sanatsal yeteneklerini ve mükemmel zekalarını savaşçı ruhlarından bahsederdik ama konumuz bu değil dikkat etmemiz gereken tiplerden rastlaşırsak nasıl davranmamız gerektiğinden bahsetmek istiyorum , oyunu kurallarına göre oynamaktan bahsediyorum. 

Oyuna karşılık vermekten alt etmekten bahsediyorum. 

Konuşacağınız kişi ile önce yani kurbanınızla önce hangi türe girdiğini bulmalı analiz etmeli ve ona göre çizginizi belirlemelisiniz. 

Erkekler sınırları çizgisi olan kararlı kadınları severler. 

Kimse net olmayan kararsız huysuz bir küçük kız çocuğu istemez hayatında. 

İyi ve lüks bir bardan yakışıklı bir erkek tavlamak 5 dakikanızı alabilir ama karşınızda ki bunu sürekli yaptığınızı zanneder. 

Erkek beyni de tam olarak böyle işler ,  ince düşünmez düz bakış açıları vardır detay sevmezler. 

Siz isterim ve alırım derken onlar ben  hep isterim ve alırım diye düşünürler. 

Yakışıklı değillerse paralarını konuşturmayı severler , çünkü para ile etkileye bileceklerini zannederler.

Ben bu duruma biraz acizlik diye yorumluyorum ama neyse tercih meselesi.. 

Size şunları uygulayın bunları yapın diye maddeler yazmayacağım kendiniz olmayı tercih edin. 

Ama aksine daha uyanık ve daha akıllı daha akıcı ve duruşunuz olması gerektiğinden bahsetmek istiyorum. 

Ne kadar kararlı istikrarlı ve ulaşılmazı oynarsanız dize daha kolay getirebilirsiniz. 

Aptal gözükmeyin ama  , yeri geldiğin de aptal rolüne yatın inanın sırtlanlar ve çakallar kendinden daha zeki  kadınları görünce korkarlar. Çünkü her zaman aptal bir kurban alazımdır.

Bir keresinde bir flörtüm bana sen çok zekisin bu beni korkutuyor , ben zeki kadınları sevmem biraz aptal seviyorum dediğin de anlamamıştım bana o zamanlarda iltifat gibi gelmişti. 

Ama meğer aslında kandırması kolay aptal  bir kadın arıyorum sen baya zekisin , tehlikelisin diyordu. 

İnanın ben bile bunu anlayalı aylar oluyor.

Aslında bazı aptal erkekler ağızlarından baklayı kaçırırlar ve biz kadınlar bunu iltifat olarak algılarız. 

Sade ve doğal kadınlardan hoşlandıklarını söylerler ama instagram hesapları eskortlarla doludur. 

Onlar için sayıdan ibaretseniz bırakın onlar sizin sayı skorlarınız olsun. 

Aslında bazen o kadar aptal ve şapşal varlıklar ki kendi kendilerine işleri zorlaştırıyorlar. 

Çok gömdüm tamam farkındayım ama gerçekler acıttığı kadar doğrudur da. 

Onları sizi avlamak istediği minik bir  ağlak ceylan yavrusu olarak görüyorsa bizimde onları gevşek sırtlan sürüsü olarak görmemiz de hiç bir sorun olmamalı diye düşünüyorum. 

Unutmayın ki bir insan neyi üstüne basa basa ben bunu yapmıyorum  , diyorsa kesinlikle yapıyordur.. 

Çünkü insanlar yapmadıklarını değil genelde yaptıklarını anlatmayı sever , bunları süsleyerek ya da değiştirerek anlatır. 

Ben öyle kolay kolay aşık olmam diyenlere aldanmayın şıp sevdi olur onlar şıp sevdi. 

Rujunuz keskin saçlarınız volümlü sözleriniz ise bir bıçak kadar acı olsun bırakın kırı verin karıncanın belini. 

Bazı şeyler savaşarak kazanılır , hayatımızın her anın da savaşırız zamanla , parayla iş ile hatta aşk ile. Hayat oyun ve savaştan ibarettir ve bu savaşı iyi oynamasını bilenler kazanır.

 Ya avcı olursun ya da av.

Sen hangisisin ? 

Avcı mı ? 

Av mı ? 





























Yorumlar

Popüler Yayınlar