DUYGULARIN KIYAMETİ

Hello aşna ve vişnelerim , 

Güne sırtında Karaca'nın altılı bıçak seti varmış gibi hisseden  ve hissettirenlere ,  güno hangi saat diliminde okuyorsanız yada  iyi akşamlar  diyelim hellüü herkese.

Komik başlayıp güldürdükten sonra derin konulara kim sizi sürükleyebilir elbette ki ben. 

Şey diyormuşum kısa süreli fırtınadayım diyenleriniz sizi yine sürüklemeye geldim.  

Tecrübe.. 

 Tecrübe dediğimiz şeyler nelerdir ?

   Yaşanmışlık diyebilir miyiz ?

Yoksa bizler yaşamış olduğumuz adlandıramadığımız bazı olaylara  duygulara , yaşanmışlıklara perde çekebilmek için  kullandığımız  kelimelerden bir tanesi mi ? 

 En büyük olumsuzluklar nasıl oluşuverir hayatımızda ?

Tesadüfen karşılaştım kendim ile , tesadüfen de tanışmak isterdim kendim ile.

Kaçmak gerekli hiç zorlamadan sevmeyi öğrenmeli. 

Bazı gözler yükseği aramaktan vaz geçmeli , hem tatminsiz hem de  günahkar  olmaya veda etmeli. 

Bazı yollarda  kavrulmayı öğrenmeli, istemeli bir yolu daha var diyebilmeli.

O uzak diyarlara gidilmeli , sessizliği sevmeli dinlemeyi öğrenmeli. 

Terk etmeli bazen insan kendisini , geri döndüğünde sevmeli kabul etmeyi seçmeli.

Öyle hemen kadere boyun eğip küsmemeli , güvensizliğin bir kıyametten dolayı oluştuğunu söylemek istiyorum, bazı duyguların kıyametinin geride bırakmış olduğu bir yıkılmış ev gibi.

Sigmund Freud'a göre , genç bir insanın hayatını mahveden üç şey duygusallık , farkındalık ve fazla düşünmek.

Akışta kalmayı öğrenmek gerek bazen , çünkü bazı mucizeler istemeyi bildiğinizde gerçekleşir.

Ne demiş İbni Rüşd  ;

Yumurta dıştan bir güç ile kırılırsa yaşam son bulur , ama içten bir güç ile  kırılırsa yaşam başlar zira gerçek dönüşümler hep içten gelir.

Çabaladığınız her şeyin enkazında kalmak bazen çok ağır gelebilir , hiç değişmem sandığınızda bambaşka biri olabilirsiniz , bu değişiminize de tecrübe dersiniz.

Anlatılmak istenmeyen çoğu duygulara tecrübe deyip  geçeriz , bak ben bazı şeyler yaşadım ve biliyorum bazıları beni  korkutuyor ,  şüphe uyandırıyor  ve ben hayatımda  bir şeyler öğrendim demenin kısaltılmışıdır aslında bu. 

Zira herkes büyümenin böyle bir şey olduğunu zaten bilseydi intihar ederdi , yıkılmak sadece binalara mahsus değildir , bir cümle ile defalarca yıkılan insanlar gördüm ben. 

Nefrete sevgiden daha fazla önem verin , zira nefretin sahtesi olmaz , ve sen bulunduğun anı tekrar yaşayamayacağın bilincinde olursan hayat sana daha anlamlı gelir.

Ruhunuzda ki savaşı kıyameti sonlandırmanız dileğim ile..




Yorumlar

Adsız dedi ki…
👌👏👏👏

Popüler Yayınlar